Najnowsze oferty pracy

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowo - techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Biurowy Poznań
Pracownik biurowy – administracja i organizacja

Pracownik biurowy – administracja i organizacja

Carework24 Sp. z o.o. Sp. k.
Poznań
praca stacjonarna
rekrutacja online
1068 dni temu

Ogłoszenie numer: 4551698, z dnia 2021-05-21

CareWork to grupa doświadczonych i wykwalifikowanych doradców zawodowych pracujących w branży opieki nad osobami starszymi. Na co dzień wspieramy, pomagamy i doradzamy. Lubimy pracę z ludźmi i rozumiemy ich potrzeby. Jesteśmy marką o ugruntowanej pozycji na rynku, w której z dnia na dzień przybywa pracy, także tej biurowej. Jeśli nie przerażają Cię sprawy organizacyjne, praca z ludźmi i w wewnętrznym CRM – koniecznie czytaj dalej! Oddział CareWork w Poznaniu ogłasza rekrutację na stanowisko:


Pracownik biurowy – administracja i organizacja

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w Poznaniu, a przede wszystkim weźmie na siebie obowiązki pracownika administracyjnego, odpowiedzialnego za pierwszy kontakt z osobami zainteresowanymi współpracą z naszą firmą, co w skrócie oznacza rozmowy z potencjalnymi opiekunami osób starszych w Niemczech, przedstawianie zasad współpracy i zachęcanie do dalszego kontaktu;
  • Aby z nami pracować będziesz musiał poznać także tajniki naszych umów i być gotowy do przekazywania tych informacji opiekunkom, które wyjeżdżają z nami do pracy, będziesz więc odpowiedzialny za merytoryczny kontakt ws. aktualnej współpracy;
  • Pracuje z nami ponad tysiąc opiekunek i opiekunów osób starszych, czasem trzeba pomóc zorganizować im wyjazd lub zarezerwować przejazd, właśnie dlatego poszukujemy pracownika, który zajmie się organizacją wyjazdów do Niemiec;
  • Twoja praca będzie w dużej mierze samodzielna, oczekiwać będziemy więc od Ciebie aktywności
    i otwartości w kontaktach z opiekunami
    ;
  • W naszym biurze stawiamy na sprawny przepływ informacji i lubimy, kiedy wszystko idzie odpowiednim torem, dlatego też poszukujemy osoby, która będzie sprawnie i sumiennie zarządzać danymi, w tym uzupełniać informacje w naszym firmowym CRM.

Wymagania

  • W naszej firmie przede wszystkim liczy się dobra organizacja pracy i sumienne wykonywanie obowiązków, to praca z ludźmi, których nie chcemy zawieść;
  • W biurze czasem się zapominamy i mówimy po niemiecku, przyda Ci się więc podstawowa znajomość języka niemieckiego;
  • W pracy na pewno od czasu do czasu trzeba będzie gdzieś pojechać, koniecznie musisz więc posiadać prawo jazdy kat. B;
  • Będziemy zadowoleni, jeśli możesz pochwalić się wyższym wykształceniem, ale wykształcenie średnie na pewno nie wykluczy Cię z wyścigu o pracę u nas; ofertę kierujemy również do osób studiujących;
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) to dla nas mus, ale dla Ciebie na pewno żaden problem;
  • Bardzo dobra organizacja pracy to klucz do sukcesu, jeśli możesz się nią pochwalić – szukamy właśnie Ciebie!
  • W pracy z naszą bazą danych na pewno przyda się Twoja dokładność, a wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne pomogą w realizacji obowiązków;
  • Co więcej? Właściwie nic, ale doświadczenie w pracy z ludźmi na pewno będzie dodatkowym atutem!

Oferujemy

  • Przede wszystkim – atrakcyjny system premiowania. Twoje zaangażowanie i aktywność zostaną docenione;
  • Premia to jednak nie wynagrodzenie – to także będzie atrakcyjne i adekwatne do Twoich obowiązków;
  • Oferujemy także prywatne ubezpieczenie zdrowotne, państwowe kolejki będą mniej straszne;
  • Dajemy ci dużą samodzielność i możliwość rozwoju. To, jak z tego skorzystasz, zależy tylko od Ciebie;
  • Co więcej, atmosfera. U nasz będzie miła, a czas pracy upłynie Ci szybciej niż myślisz;
  • Zainteresowany – zgłoś się – możesz zacząć już niebawem!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

CareWork - opiekunki w Niemczech

Dlaczego warto?

CareWork to firma, która opieką nad osobami starszymi zajmuje się już 15 lat. Współpracujemy z opiekunkami i opiekunami osób starszych w całej Polsce. Poszukujemy dla nich zatrudnienia na terenie Niemiec. Wspieramy, doradzamy, służymy pomocą. Nasi klienci to osoby starsze i schorowane, potrzebujące opieki domowej, serca i życzliwości. O branży opiekuńczej wiemy wszystko. Zapraszamy do kontaktu!

Proces rekrutacji

Krok ikona rozmowa telefoniczna Skontaktuj się z nami
Krok ikona spotkanie Powiedz, kim jesteś i czego oczekujesz
Krok ikona spotkanie rekrutacyjne Pytaj, korzystaj z pomocy i doświadczenia
Krok ikona wybór kandydata Wybierz odpowiednie miejsce pracy
Krok ikona propozycja współpracy Wyjedź do pracy

Opinie pracowników

zdjęcie pracownika

Gabriela

Wschowa

Z firmą CareWork współpracuję od pięciu lat. Mam osobisty kontakt z pracownikami firmy i wspólnie rozwiązujemy wszelkie problemy. Współpraca układa się bez zastrzeżeń. Mogę polecić i polecam firmę CareWork z czystym sumieniem”

zdjęcie pracownika

Barbara

Konin

CareWork to dla mnie profesjonalna i rzetelna firma, szybkie zlecenia dopasowane indywidualnie do potrzeb i doświadczenia opiekuna, opiekunki. Polecam i zachęcam panie, panów do współpracy

Więcej

Podobne oferty

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowo - techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...