Ogłoszenie numer: 3701157, z dnia 2020-09-15
SECO Polska Sp. z o.o., polski oddział belgijskiej grupy SECO, został założony w Warszawie w lipcu 2005 r. Naszym celem jest zapewnienie doskonałości technicznej i zapewnienie wsparcia technicznego inwestorom, deweloperom, projektantom oraz generalnym wykonawcom. Jesteśmy niezależnym, eksperckim i obiektywnym partnerem. SECO Polska jest częścią Seco Group z ponad 80-letnim doświadczeniem i ponad 30 000 projektów budowlanych, w realizacji których wzięliśmy udział. To sprawia, że jesteśmy partnerem z doświadczeniem w prawie każdej technicznej dziedzinie.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie: www.seco-polska.pl
Pracownik biurowy / Business Support
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie członka zarządu (dyrektora generalnego) oraz pracowników w codziennych obowiązkach
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, zamawianie artykułów biurowych, itd.
- Obsługa korespondencji
- Nadzorowania obiegu dokumentów, w tym faktur
- Sporządzanie pism
Wymagania
- Doświadczenie w pracy biurowej, na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w ramach pakietu Office
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, dyskrecja w działaniu
Oferujemy
- Sprawny i szybki proces rekrutacji (przewidywany start pracy to: październik 2020)
- Umowę o pracę tymczasową lub umowę zlecenie (do końca roku 2020)
- Elastyczne godziny pracy (mile widziane osoby studiujące)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Kameralne miejsce pracy w biurze w samym centrum Warszawy
- Miłą atmosferę pracy