Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
3 dni
Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Pracownik Biurowy Działu Handlowego z jęz. niemieckim
Pracownik Biurowy Działu Handlowego z jęz. niemieckim
Gi Group Sp z o.o.
Poznań, okolice Poznania
praca stacjonarna
1977 dni temu
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Masz doświadczenie w pracy w dziale handlowym? A może poszukujesz nowych wyzwań zawodowych i zastanawiasz się nad rozpoczęciem kariery w dziale sprzedaży? Ta oferta jest dla Ciebie.
Dla naszego Klienta – rodzinnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, zaliczanej do grupy największych europejskich producentów drzwi i bram – poszukujemy osoby z dobrą znajomością języka niemieckiego, do biura w okolicy Poznania na stanowisko:
Pracownik Biurowy Działu Handlowego z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: okolice Poznania
NASZ KLIENT OFERUJE:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w międzynarodowym środowisku
atrakcyjne wynagrodzenie
dopłata do prywatnej opieki medycznej dla całej rodziny
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
bieżąca obsługa stałych klientów firmy– kontakt mailowy, telefoniczny, obsługa zamówień
współtworzenie ofert handlowych, zestawień i raportów
stała współpraca z działem technicznym, zespołem serwisantów i fabryką w Niemczech
sprawdzanie cenników i analiza zapytań klientów
przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej
kompletowanie dokumentów do wysyłki
WYMAGANIA:
komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
dobra znajomość MS Office
doświadczenie w obsłudze sytemu SAP
samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
3 dni
Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;