Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
Personnel Service to firma zajmująca się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników na potrzeby pracodawców w Polsce. Specjalizujemy się m.in. w doradztwie personalnym, outsourcingu, leasingu pracowniczym, obsłudze zatrudnienia. Nasi klienci reprezentują głównie takie sektory jak: automotive, R&D, RTV/AGD, przemysł ciężki oraz SSC/BPO.
Pracownik biurowy - pomoc w sekretariacie
Wrocław
Zadania na stanowisku
Obsługa sekretariatu firmy:
nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji, w tym prowadzenie poczty przychodzącej i wychodzącej,
obsługa połączeń telefonicznych,
prace biurowe zlecone przez managera.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, mile widziane osoby studiujące,
dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office (Word, Excel),
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
sumienność i zaangażowanie,
wysoka motywacja do pracy oraz nauki,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godz. min. 8.00-12.00 – godziny i dni pracy do indywidualnego ustalenia,
gotowość do zatrudnienia na dłuższy okres czasu.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu umowę-zlecenie, min. 80 h/miesięcznie - do ustalenia,
kartę MultiSport (dopłata),
miłą atmosferę pracy,
Praca w wymiarze 4h dziennie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.