analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zakres obowiązków: nadzorowanie procesów wysyłki towarów; przygotowywanie dokumentów wysyłkowych; współpraca z działem produkcji oraz magazynem; kontrola załadunku; kontakt z przewoźnikiem; Nasze wymagania: znajomość pakietu Office; umiejętności organizacji i planowania;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Pracownik Biurowy / Specjalista z językiem francuskim
Pracownik Biurowy / Specjalista z językiem francuskim
Enki Sp. z o.o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
948 dni temu
ENKI Sp. z o.o. to prężna, innowacyjna firma inżynieryjna, realizująca projekty inwestycyjne dla przemysłu, a także prace w zakresie montażu przemysłowego. Dla wzmocnienia naszego zespołu Biura Zarządu i Obsługi Klienta poszukujemy Specjalisty ze znajomością języka francuskiego.
Pracownik Biurowy / Specjalista z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
przygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zleceń krajowych i zagranicznych
kontakt (mailowy/telefoniczny) ze zleceniodawcami w celu doprecyzowania informacji
dbanie o obieg dokumentów w firmie i bieżąca współpraca z innymi działami firmy
sporządzanie analiz, raportów i rejestrów
rozliczanie i fakturowanie projektów
praca z systemem Optima
Oczekiwania:
bardzo dobra znajomość języka francuskiego - warunek konieczny
dobra znajomość języka angielskiego
dobra znajomość pakietu MS Office
umiejętność organizacji pracy, zarządzania priorytetami i pracy w zespole
zaangażowanie, rzetelność i odpowiedzialność
umiejętność analitycznego myślenia
wysoka kultura osobista i komunikatywność
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy i kompetencji
elastyczny czas pracy (8h/dzień, możliwość rozpoczęcia między godziną 6 a 9)
możliwość przystąpienia do prywatnej opieki zdrowotnej
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zakres obowiązków: nadzorowanie procesów wysyłki towarów; przygotowywanie dokumentów wysyłkowych; współpraca z działem produkcji oraz magazynem; kontrola załadunku; kontakt z przewoźnikiem; Nasze wymagania: znajomość pakietu Office; umiejętności organizacji i planowania;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...