W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
11 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Naszym klientem jest spółka specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive.
W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta w Dziale Transakcji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za pracę z dokumentacją finansową i bankową, kontakt z klientami, ewidencję płatności oraz bieżące wsparcie zespołu.
Jest to idealna oferta dla osób chcących zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe.
Nasz Klient zapewnia:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie – 15zł/h brutto.
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16 lub 10-18.
Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy.
Dogodną lokalizację (Służew).
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
11 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.