specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
1 dni
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 6 400 zł brutto/mies.
2 dni
Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji; wykonywanie czynności administracyjnych w dziale zakupów i/lub sprzedaży;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne; kontakt z dostawcami i kontrahentami; organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów; przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników; wsparcie przy fakturowaniu (mile widziane) wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Krosno
praca stacjonarna
1736 dni temu
Merkury Market od 1991 roku zajmuje się dystrybucją artykułów dekoracji i wyposażenia wnętrz oraz materiałów budowlanych, co bez wątpienia czyni nas liderem na tym właśnie rynku. Obecnie sieć handlowa liczy obiekty obiekty handlowe zlokalizowane w Polsce, Słowacji i w Czechach.
W związku z planowanym rozwojem Merkury Market Krosno ul. Bieszczadzka 31 rozpoczyna program rozwoju struktur zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy nabór na stanowisko:
Pracownik biurowy z j. niemieckim
Miejsce pracy: Krosno
Zakres obowiązków:
Realizacja bieżących zadań administracyjnych związanych z obsługa klienta,
Utrzymywanie kontaktu z działami firmy,
Realizowanie wewnętrznych procedur w obszarze administracji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziani są absolwenci lub studenci ostatnich lat)
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
Dynamizm, ambicja, kreatywność, zaangażowanie w powierzone obowiązki
Gotowość do stałej współpracy z firmą która gwarantuje możliwość rozwoju i awansu
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
1 dni
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 6 400 zł brutto/mies.
2 dni
Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji; wykonywanie czynności administracyjnych w dziale zakupów i/lub sprzedaży;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne; kontakt z dostawcami i kontrahentami; organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów; przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników; wsparcie przy fakturowaniu (mile widziane) wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...