Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    5 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Pracownik biurowy z językiem francuskim

Pracownik biurowy z językiem francuskim

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
specjalista junior / mid
praca stacjonarna
1047 dni temu
Pracownik biurowy z językiem francuskim

Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.


                       

Jakich kompetencji oczekujemy na start?


Głównie znajomości języka obcego. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia i/lub pomysłu na to, w którym kierunku chcesz się rozwijać, to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie! Nauczymy Cię całej reszty, jeśli tylko:
  • bardzo dobrze znasz język angielski (przynajmniej na poziomie B2),
  • bardzo dobrze znasz język francuski (przynajmniej na poziomie B2),
  • potrafisz zauważać różnice, zwracasz uwagę na detale,
  • znasz program MS Excel,
  • chcesz się uczyć i rozwijać.

 

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?


Bazując na Twoim CV i preferencjach, wspólnie wybierzemy dla Ciebie najlepszą ścieżkę kariery. W zależności od działu, w którym rozpoczniesz pracę (np. HR, IT, Finanse) Twoje obowiązki mogą się różnić. Na pewno jednak będziesz:
  • rozwijać się w międzynarodowym środowisku wykorzystując w codziennej pracy język obcy,
  • wykonywać prace administracyjne przy użyciu Excela i innych wewnętrznych narzędzi,
  • współpracować z zagranicznymi klientami naszej firmy, zarówno mailowo jak i telefonicznie.

 

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?


Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów takich jak finanse, zarządzanie projektem, obsługa klienta, IT i wiele innych.  
 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?


Osobisty i zawodowy rozwój: 
  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma szkoleniowa NEXT z darmowym dostępem do Pluralsight, TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, Customer Care, Google, Azure, AWS).  
  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.  

 Naszą legendarną atmosferę: 
  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne kluby zainteresowań i dostęp do zmieniających świat inicjatyw takich jak Program Grantowy. Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;). 

I inne benefity: 
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych. 
  • Prywatne ubezpieczenie na życie, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet onkologiczny. 
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy. 
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit (bilety do kina, karta Multisport i inne). 
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe.  

 

Kim jesteśmy?


Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój między innymi wyjątkowymi ludźmi. To zespół, z którym chce się spędzać czas. Szkolenia i inicjatywy, dzięki którym możemy każdego dnia stawać się jeszcze lepszymi ekspertami.  
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. W Polsce mamy kilka jednostek biznesowych m.in. Business Services i Cloud Infrastructure Services. Tworzą je eksperci, świadczący naszym międzynarodowym klientom usługi z obszarów takich jak IT, HR, finanse i księgowość, łańcuch dostaw, czy transformacja biznesowa.  
Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Zobacz krótkie wideo: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    5 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;