CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów obcojęzycznych.
- Rejestrowanie w systemie wszystkich informacji i dokumentów.
- Prace administracyjne zamykające proces.
- Sporządzanie raportów.
Od kandydata/ kandydatki oczekujemy:
- Znajomości jednego z języków obcych na poziomie B2+/ C1: niemiecki, hiszpański, francuski, portugalski lub włoski.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
- Komunikatywność, dokładność oraz proklienckie nastawienie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w kontakcie z klientem biznesowym.
- Dostępności do podjecia pracy w pełnym wymiarze godzin.
Z naszej strony zapewniamy:
- Codzienny kontakt z językiem obcym
- Umowę o pracę i korzystne warunki finansowe.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz wielokulturowe środowisko pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
- Realne możliwości rozwoju zawodowego, pracy z klientem biznesowym z rynków światowych.
- Możliwości korzystania z ciekawego i szerokiego pakietu szkoleń.
- Pracę w nowowczesnym biurowcu, z wieloma udogodnieniami, w doskonałej atmosferze.