Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    4 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta
    12 godz.
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
2859 dni temu

Ogłoszenie numer: 1162657, z dnia 2016-07-07

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.


Zeitmann jest liderem wśród agencji rekrutujących pracowników na rynek niemiecki. Przede wszystkim jednak jest firmą godną zaufania. Co roku dzięki nam pracę w Niemczech znajduje kilka tysięcy osób. Pomagamy również kandydatom szukającym zatrudnienia w Austrii, Holandii, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, by wszyscy pracownicy byli zatrudnieni w oparciu o umowę zawartą z zagranicznym pracodawcą, obejmującą ubezpieczenie i dostęp do świadczeń socjalnych. Służymy wieloletnim doświadczeniem i kompleksowym wsparciem od pierwszego do ostatniego dnia zatrudnienia. 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do oddziału w Krakowie, poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby na stanowisko:

Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 222130_005

 

Opis stanowiska

 

  • obsługa programu rekrutacyjnego
  • sprawdzanie znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
  • przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
  • zarządzanie oraz aktualizowanie baz danych
  • umawianie spotkań z kandydatami
  • udział w projektach HR - wsparcie w procesach selekcji i rekrutacji
  • wykonywanie zleconych prac biurowych

Wymagania

 

  • znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie 
  • doświadczenie w pracach biurowych
  • znajomość pakietu MS Office
  • wykształcenie średnie
  • odpowiedzialność i wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w branży rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

 

  • przyjazne warunki pracy w młodym, sympatycznym zespole
  • pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
  • możliwości rozwoju
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjne warunki pracy
  • firmowy pakiet medyczny

    Wypełnij krótki formularz, a my skontaktujemy się z Tobą https://zeitmann.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/222130/0/1 lub prześlij nam swoje CV na adres  biuro@zeitmann.pl  Masz pytania? Zadzwoń do nas! Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem tel. 12 661 64 00.   Chcesz jako pierwszy wiedzieć o najnowszych ofertach pracy? Polub naszą stronę na Facebooku.   Życzymy powodzenia! Zespół Rekrutacji Zeitmann   Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Zeitmann sp.j., ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 9212). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych i mogą być udostępniane innym odbiorcom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.

Wysłanie do nas CV jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, udostępnianie ich klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz na otrzymywanie w przyszłości nowych ofert pracy i informacji marketingowych z naszej firmy. W przypadku nie wyrażenia zgody prosimy o odesłanie wiadomości zwrotnej wraz z stosowną informacją.  

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    4 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta
    12 godz.
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;