Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Podgórska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Asystent ds. Administracji

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2488 dni temu

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Kraków
Nr ref.: 5924

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego – minimum C1
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zawodowe jako nauczyciel języka niemieckiego
  • Podstawowa znajomość programów komputerowych – MS Word, MS Excel
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Systematyczność i dokładność
  • Zorientowanie na klienta

Obowiązki:

  • Zadania w obrębie administracji kadrowej, rozliczania podróży służbowych i wsparcia procesów rekrutacyjnych
  • Przygotowywanie i kontrola dokumentów w języku niemieckim
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
  • Pracę w przyjaznym zespole i dobrej atmosferze
  • Solidne wdrożenie do pracy i szkolenia zaawansowane
  • Szkolenia z systemów używanych w firmie
  • Wsparcie w przejmowaniu obowiązków przez bardziej doświadczonych członków zespołu
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
  • Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin 
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Podgórska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Asystent ds. Administracji

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;