Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
What the day will look like Administration of Pension Schemes for various Ireland clients. Involvement in process improvement, transition and stabilization projects. Co-operation with the Ireland Client Team and IT Support Team; Provision of day-to-day administration and support on all work...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie programami emerytalnymi dla klientów. Angażowanie się w projekty polepszające i utrzymujące procesy. Współpraca z irlandzkimi zespołami obsługi i wsparcia IT. Bieżąca obsługa zgłoszeń zgodnie z procedurami. Kontrolowanie jakości i zarządzanie...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
LIMNUSWORK
Kraków
praca stacjonarna
3171 dni temu
LIMNUSWORK jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 11690. Specjalizujemy się w rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii i Szwajcarii w różnych zawodach.
Dla wsparcia procesu rekrutacyjnego poszukujemy:
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Sprawdzanie znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Udział w projektach HR wsparcie w procesach selekcji i rekrutacji,
Wykonywanie zleconych prac biurowych,
Wymagania:
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
Doświadczenie w pracach biurowych mile widziane,
Znajomość pakietu Active Office,
Wykształcenie min. średnie,
Odpowiedzialność i wysoka kultura osobista,
Doświadczenie w branży rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Przyjazne warunki pracy w młodym zespole,
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku,
Możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej,
Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
What the day will look like Administration of Pension Schemes for various Ireland clients. Involvement in process improvement, transition and stabilization projects. Co-operation with the Ireland Client Team and IT Support Team; Provision of day-to-day administration and support on all work...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie programami emerytalnymi dla klientów. Angażowanie się w projekty polepszające i utrzymujące procesy. Współpraca z irlandzkimi zespołami obsługi i wsparcia IT. Bieżąca obsługa zgłoszeń zgodnie z procedurami. Kontrolowanie jakości i zarządzanie...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;