Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat 5 500 - 5 600 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Osoba na tym stanowisku: Kontroluje jednostki organizacyjne pomocy społecznej w zakresie realizacji zadań określonych ustawą o pomocy społecznej oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami; Sprawuje nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
asystent umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do głównych zadań należeć będą: Prowadzenie gospodarki materiałowej : przygotowanie zamówień, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją, przyjmowanie materiałów na stan magazynowy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami; Współpraca z zespołem medycznym szpitala;
Pekabex to jedna z najprężniej działających na rynku firm o polskim kapitale, produkująca prefabrykaty żelbetowe i sprężone. Zatrudniamy ponad 1000 osób w kraju i za granicą. Posiadamy cztery zakłady zlokalizowane w Poznaniu, Bielsku-Białej, Gdańsku i Mszczonowie k. Warszawy. Od 2015 roku znajdujemy się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizujemy kontrakty na terenie całej Polski, a także Europy (głównie rynek skandynawski i niemiecki). Nieustannie dążymy do dalszego wzrostu mocy produkcyjnej oraz zwiększania efektywności operacyjnej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1/2018/PB
Generowanie i realizacja zamówień,
Wprowadzanie zamówionych materiałów do systemu,
Telefoniczne uzgodnienia zamówień ze współpracownikami,
Wszelkie prace biurowe w dziale.
Wykształcenie min. średnie,
Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela,
Wysokie umiejętności komunikacyjne, dobry kontakt z ludźmi,
Dobra organizacja czasu pracy,
Sumienność i rzetelność,
Odporność na stres.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat 5 500 - 5 600 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Osoba na tym stanowisku: Kontroluje jednostki organizacyjne pomocy społecznej w zakresie realizacji zadań określonych ustawą o pomocy społecznej oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami; Sprawuje nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
asystent umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do głównych zadań należeć będą: Prowadzenie gospodarki materiałowej : przygotowanie zamówień, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją, przyjmowanie materiałów na stan magazynowy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami; Współpraca z zespołem medycznym szpitala;