specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Jesteśmy ogólnopolską firmą kurierską, świadczącą usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferujemy szeroki pakiet korzyści związanych z realizacją dedykowanej usługi kurierskiej, obsługi dokumentów zwrotnych, usługi pobrania gotówki czy dostaw do określonej godziny. Posiadamy sieć 27 oddziałów lokalizowanych na terenie kraju.
Poszukujemy osób do pracy w Centralnym Biurze Obsługi Kontrahenta na stanowisko:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Kielce
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracy biura obsługi kontrahenta (call center) w zakresie:
telefonicznej obsługi klientów,
obsługi zgłoszeń reklamacyjnych,
administracji oraz archiwizacji dokumentacji,
realizacji projektów handlowych prowadzonych przez biuro obsługi kontrahenta.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby studiujące zaocznie),
doświadczenia w pracy w działach handlowych lub obsługi klienta (mile widziane),
umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
dużej sumienności, dokładności i skrupulatności,
umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
odporności na stres,
asertywności.
Oferujemy:
możliwość zdobywania cennych doświadczeń zawodowych w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;