Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/24/0201
OBOWIĄZKI:
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochrona danych osobowych i medycznych pacjentów, - prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez Szpital, współpraca w zakresie obsługi oprogramowania Call Ceb, - informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień, - dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, - aktualizowanie baz danych klientów, - organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony p.poż., ochrony środowiska i ergonomii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: miła aparycja
Uprawnienia: odpowiedzialność
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Dąbrowa Górnicza
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
Adres:
Dane kontaktowe:
Sposób kontaktu:
Wymagane dokumenty:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej Dział Obsługi Klienta
322623739
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej