Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Pracownik do Wydziału Obsługi Klienta Sekcji Bankowości Elektronicznej i Systemów Bankowych

Pracownik do Wydziału Obsługi Klienta Sekcji Bankowości Elektronicznej i Systemów Bankowych

Narodowy Bank Polski
Warszawa
praca stacjonarna
4792 dni temu

Oddział Okręgowy w Warszawie

poszukuje pracownika na stanowisko


Pracownik do Wydziału Obsługi Klienta Sekcji Bankowości Elektronicznej i Systemów Bankowych

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań zatrudnionego pracownika należeć będzie:

  • HelpDesk i obsługa zgłoszeń w Systemie Wsparcia Informatycznego w zakresie:
    • instalacji sprzętu i oprogramowania komputerowego,
    • obsługi awarii sprzętu komputerowego,
    • wsparcia użytkowników podczas awarii systemów i aplikacji bankowych.
  • projektowanie i implementacja rozwiązań opartych o Microsoft SharePoint Products & Technologies,
  • rozwój aplikacji i systemów we współpracy z Departamentem Informatyki i Telekomunikacji NBP,
  • pomoc przy rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych dotyczących środowiska informatycznego naszych klientów.

Wymagania formalne:

  • wykształcenie wyższe z obszaru informatyki.

Wymagania kompetencyjne:

  • biegła znajomość Visual Studio dot.Net – głównie języka C#,
  • znajomość platformy Microsoft SharePoint,
  • znajomość ASP.NET, SOAP, WebServices,
  • biegła znajomość systemów i administracji MS Windows, MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji anglojęzycznej.

Mile widziane:

  • znajomość relacyjnych baz danych SQL,
  • znajomość JavaScript, Windows Shell Scripting, VB Script.

Oferujemy:

  • interesującą i stabilną pracę w prestiżowej instytucji finansowej,
  • możliwość pozyskania wiedzy specjalistycznej i rozwoju zawodowego.
 

Poznaj

Narodowy Bank Polski

Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.