poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- administrowanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi obsługiwanymi przez Obszar Operacyjny ds. Nieruchomości w Poznaniu,
- prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji wykorzystania powierzchni poprzez okresowe analizy wykorzystania powierzchni i wynajem pustostanów,
- koordynacja procesu wizyt i oceny stanu technicznego i porządkowego placówek pocztowych oraz monitorowanie prawidłowości wykonywanych wizyt zgodnych z założeniami procesu wizytacji placówek pocztowych,
- nadzorowanie realizacji zadań związanych ze zgłoszonymi usterkami i awariami w administrowanych obiektach oraz pracami konserwacyjnymi.
- wykształcenia średniego, preferowane techniczne, mile widziane wyższe,
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
- doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami będzie dodatkowym atutem,
- znajomości ogólnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym nieruchomości,
- prawa jazdy kategorii „B", zgody na używanie własnego samochodu do celów służbowych,
- umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- samodzielności, sumienności i komunikatywności.
- umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo),
- pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Prosimy o przesłanie CV do dnia 17.09.2018 r.
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym