Grupa DSV to jedna z wiodących firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie.
W jej skład w Polsce wchodzą spółki DSV Road, DSV Air & Sea, DSV Solutions oraz DSV International Shared Services.
Aktualnie w Polsce Grupa DSV zatrudnia około 800 pracowników.
DSV ISS, czyli najmłodsza Spółka w naszej Grupie, jest obecnie w fazie szybkiego rozwoju. Świadczymy usługi w zakresie księgowości, IT oraz rozpatrywania reklamacji. Jesteśmy obecni na całym świecie, jednak naszymi odbiorcami są głównie Spółki zrzeszonych w Grupie DSV w Europie. Praca w naszej firmie daje wyjątkową możliwość wzięcia udziału w budowaniu firmy od samego początku. Szukamy osób ambitnych i otwartych na nowe wyzwania. Jako nasz pracownik będziesz mieć możliwość wzięcia aktywnego udziału w tworzeniu standardów i procedur w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Do obowiązków pracowników Działu Global Accounts Management będzie należało zbieranie i analizowanie danych i dokumentów dotyczących serwisu operacyjnego świadczonego przez DSV na rzecz kluczowych klientów spółki, jak również wspieranie poszczególnych klientów oraz procesów back-office wymaganych do zapewnienia wysokiego poziomu usług świadczonych na rzecz klientów.
Dostarczane przez Dział Global Accounts Management dane będą umożliwiały klientom śledzenie kosztów transportu, czasu dostawy etc.
Zadania:
- zarządzanie Klientami
- odpowiadanie na zapytania dotyczące stawek
- przygotowywanie ofert jednorazowych (ad hoc, spotowych)
- przygotowywanie raportów dot. KPI
- przygotowywanie kwartalnych i miesięcznych raportów na przeglądy biznesowe
- przygotowywanie raportów dotyczących należności
- zbieranie danych do tworzenia raportów przychodów i kosztów
- dbanie o przepływ komunikacji (informowanie o świętach, dniach wolnych, strajkach, zmianach prawnych, itp.)
- kalkulowanie stawek
- bieżące wsparcie innych członków zespołu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunku transport, logistyka lub finanse)
- wiedza z zakresu procesów transportowych i/lub logistycznych
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- mile widziane doświadczenie w branży TSL lub działach związanych z analizą danych
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność zarządzania projektami
- umiejętność współpracy i pracy w zespole
- dokładność
- umiejętność nadawania priorytetów
- orientacja na klienta
- gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę na czas określony, bez okresu próbnego
- możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach obowiązujących procedur
- atrakcyjny pakiet socjalny
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjną lokalizację
- zatrudnienie w stabilnej, nowocześnie zarządzanej firmie