- Pierwszy kontakt dla klientów premium potrzebujących wsparcia w podróży.
- Pomoc w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interwencje w sytuacjach problemowych związanych z podróżami.
- Komunikacja z pasażerami w celu szybkiego rozwiązania problemów.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
- Biegłość w języku japońskim (C1) i angielskim (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i elastyczność.
- Skuteczność w komunikacji i zdolność do organizacji pracy.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym, w tym nocnym.
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 18/08/2025.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.
- Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży lotniczej.
- Pakiet socjalny, opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
- Rozwój umiejętności poprzez szkolenia.
- Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.