Pracownik ds. utrzymania i rozwoju systemów

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Warszawa

43 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:

 

Stanowisko ds. utrzymania i rozwoju systemów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IIN/115/02/20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • całościowy nadzór nad obszarem wdrożeń i utrzymania systemów IT,
  • planowanie roadmap wdrożeniowych, w obszarze odpowiedzialności, zgodnie z priorytetami biznesowymi oraz uwarunkowaniami technologicznymi i projektowymi,
  • realizacja wniosków o zmianę w systemach IT,
  • rozwiązywanie problemów w systemach IT, jako II linia wsparcia,
  • prowadzenie testów i wsparcie w testach użytkowników systemów IT,
  • bieżące utrzymywanie aktualnej dokumentacji systemów IT,
  • nadzór nad pracami zlecanymi dostawcom zewnętrznym,
  • zarządzanie zespołem konsultantów oraz wykonawcami zewnętrznymi i nadzorowanie zleconych do wykonania prac,
  • utrzymywanie dokumentacji technicznej oraz projektowej,
  • planowanie i wdrażanie projektów biznesowych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
  • 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia w utrzymaniu i wdrażaniu systemów IT,
  • doświadczenie z aplikacjami webowymi,
  • znajomość środowisk bazodanowych (mile widziane MS SQL),
  • znajomość serwerów (IIS, Tomcat, Apatche),
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych w oparciu o uznane metodyki procesowe (PMI/Prince2),
  • doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi realizującymi projekty / utrzymującymi systemy,
  • doświadczenie zawodowe w umowach utrzymaniowych systemów IT,
  • znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej w języku angielskim i korespondencję na tematy techniczne,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów:
    • ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
    • prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
    • możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
    • dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Administrator systemów informatycznych jest to osoba odpowiedzialna za sprawność, konserwację oraz wdrażanie technicznych zabezpieczeń systemu informatycznego. Do zakresu obowiązków tego pracownika należy, m.in.: wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, masowe integrowanie oraz migracje danych, a także dbałość o sprawność urządzeń, konserwacja urządzeń i wprowadzanie technicznych zabezpieczeń systemu informatycznego. ...
Praca Administrator Systemów Informatycznych