Najnowsze oferty pracy

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Katowice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    3 godz.
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Administracji

Personnel International BPO Sp. z o.o.
Gliwice
praca stacjonarna
2881 dni temu

Ogłoszenie numer: 1120776, z dnia 2016-06-08

Firma Personnel International BPO Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:

Pracownik Działu Administracji

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Wspomaganie działu personalnego w codziennych czynnościach

  • Prace biurowo-administracyjne

  • Przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji, nadzór nad korespondencją

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie

  • Umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, komunikatywność

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim,

  • Stały kontakt z językiem niemieckim,

  • Praca w stałych godzinach 8-16 (od poniedziałku do piątku)

  • Nabycie doświadczenia zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,

  • Zdobycie wiedzy z zakresu niemieckiego prawa pracy,

  • Pracę w międzynarodowym środowisku, szkolenia, awans pionowy

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Katowice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    3 godz.
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...