Ogłoszenie numer: 955802, z dnia 2016-02-03
Jesteśmy jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w świadczeniu usług logistycznych dla prężnie rozwijającej się branży e-commerce- handlu internetowego. Dla naszych klientów wysyłamy kilkadziesiąt milionów paczek rocznie. W Europie zatrudniamy 3500 pracowników, którzy cenią firmę Docdata za okazywany im szacunek i uznanie oraz uczciwość i otwartość.
W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce poszukujemy do naszego nowego oddziału w Błoniu (pod Warszawą) kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu Customer Service (B2B)
Miejsce pracy: Błonie
Opis stanowiska
Jako pracownik działu Customer Service będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie właściwych relacji z naszymi klientami, dla których realizujemy obsługę procesów magazynowych.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Wykonywanie bieżących zadań dla poszczególnych klientów,
- Rozwiązywanie i rozpatrywanie reklamacji
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie bieżących wyzwań
- Koordynacja współpracy pomiędzy działami wewnętrznymi a klientami firmy
- Współpraca w zakresie kontroli jakości i zachowywania obowiązujących procedur produkcyjnych
Wymagania
Ta oferta jest dla Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym
- Znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym (mile widziane)
- Jesteś systematyczny i dynamiczny
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
Oferujemy
Oferujemy Tobie:
- Bezpieczne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Różnorodne szkolenia dla pracowników