Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Pracownik działu obsługi klienta anglojęzycznego - umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 7-24-28731/PC
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży automatyki. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy otwartych na dalszy rozwój Absolwentów gotowych podjąć pracę w obsłudze klienta anglojęzycznego.
Obowiązki:
- przed i posprzedażowa obsługa klientów, również w języku angielskim
- udzielanie klientom informacji i porad odnośnie cen towarów, ich dostępności
- współpraca z działem technicznym w celu skutecznej i terminowej realizacji potrzeb klienta
- proponowanie działań usprawniających i naprawczych
- prowadzenie dokumentacji technicznej
- współpraca i udzielanie wsparcia administracyjnego innym członkom zespołu
Obowiązki:
- przed i posprzedażowa obsługa klientów, również w języku angielskim
- udzielanie klientom informacji i porad odnośnie cen towarów, ich dostępności
- współpraca z działem technicznym w celu skutecznej i terminowej realizacji potrzeb klienta
- proponowanie działań usprawniających i naprawczych
- prowadzenie dokumentacji technicznej
- współpraca i udzielanie wsparcia administracyjnego innym członkom zespołu
Wymagania:
- gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę na zastępstwo (do grudnia 2014)
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w tym języku (C1)
- chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- nastawienie proaktywne, komunikatywność
- doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość systemu SAP będą atutem
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w tym języku (C1)
- chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- nastawienie proaktywne, komunikatywność
- doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość systemu SAP będą atutem
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w międzynarodowej firmie
- stabilna praca w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie wzbogacone o system świadczeń pozafinansowych
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w międzynarodowej firmie
- stabilna praca w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie wzbogacone o system świadczeń pozafinansowych
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.