Ogłoszenie numer: 1226416, z dnia 2016-08-16

Pracownik Działu Recepcji
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Oferta tylko dla osób energicznych i energetycznych, pozytywnych, lubiących ludzi, z potrzebą bycia częścią fantastycznego zespołu, potrafiących dobrze się bawić i śmiać, a przy tym pracować i wykorzystywać swoje kompetencje.
-
obsługa gości hotelowych w zakresie przewidzianym dla działu, dbanie o wysoki poziom usług i standardów hotelowych oraz budowanie fantastycznej atmosfery pracy,
-
współpraca ze wszystkimi działami hotelowymi w celu zapewnienia maksimum komfortu i zadowolenia gości.
Wymagania
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i efektywnej pracy zespołowej,
-
samodzielność w działaniu i umiejętność ustawienia priorytetów do realizowanych zadań,
-
nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i naturalna postawa “Yes, I can”,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym,
-
doświadczenie w obsłudze klienta – najchętniej w branży turystycznej,
-
znajomość systemu Opera mile widziana.
Oferujemy
-
szkolenia zawodowe oraz personalne,
-
rozwijamy talenty – 95% dyrektorów w sieci wywodzi się z wewnętrznie wybranych i wyszkolonych pracowników,
-
unikalną bazę solidnej wiedzy o hotelarstwie,
-
stabilną pracę, dobry pakiet socjalny, pozapłacowe benefity.