Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Lublin Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Lublin
Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

DTS System Sp. z o.o.
Lublin
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
556 dni temu
Dołącz do zespołu DTS System jako pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klienta Sieciowego. Zespół jest odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych oraz obsługę klientów sieciowych. Waszym głównym celem jest zapewnienie szybkiej i efektywnej pomocy technicznej, rozwiązywanie problemów związanych zarówno ze sprzętem, jak i oprogramowaniem, oraz udzielanie wsparcia w zakresie konserwacji i napraw urządzeń.
Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych
Miejsce pracy: Lublin
Twój zakres obowiązków:

Obsługa prowadzonych realizacji:

  • Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń.
  • Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy dokonasz uruchomienia systemów. Czasem będziesz świadczył pomoc techniczną w terenie. Do Twoich obowiązków należeć będzie także diagnozowanie usterek.
  • Poprowadzisz również sprawy administracyjne dotyczące powierzonych instalacji. Współpracując z działem logistyki, zadbasz o zamówienia na zakup urządzeń potrzebnych do realizacji zleceń.
  • Budowanie dobrych relacji z klientami.
  • Powierzymy Ci podtrzymywanie obecnych i budowanie nowych, silnych relacji partnerami.
  • Będziesz na pierwszej linii w kontakcie z klientami sieciowymi.
  • Rozwój i budowanie marki eksperta.
  • Liczy się dla nas odpowiednia wiedza na temat oferowanych rozwiązań – jesteśmy ekspertami w swojej branży. Dlatego nasi pracownicy stale podnoszą poziom swojej wiedzy technicznej.
  • Będziesz uczestniczył w szkoleniach produktowych i technicznych prowadzonych przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami oraz mógł wspierać naszych klientów. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku.
Nasze wymagania:
  • Znajomość systemów zabezpieczeń CCTV, SSWiN, KD, SSP, PA.
  • Wiedza z zakresu podstaw obsługi sieci IT.
  • Znajomość podstaw elektryki i elektroniki.
  • Biegła obsługa komputera (Windows, Office).
  • Minimum średnie wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym, informatycznym lub pokrewnym.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami i elektronarzędziami.
  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych.
  • Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, lojalność, kreatywność.
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.
  • Niekaralność.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - w naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Jasny system wynagradzania - oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowy i nagrody roczne uzależnione od wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy - otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów na spotkania z klientami.
  • Wdrożenie - pracę rozpoczniesz od procesu poznania swojego stanowiska pracy. Odbędziesz odpowiednie szkolenia produktowo-handlowo-techniczne, aby pozyskać niezbędną wiedzę potrzebną do pracy.
  • Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość uzyskania uprawnień, dofinansowanie zajęć sportowych, możliwość pracy zdalnej, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, brak dress code’u, kawa / herbata, dofinansowanie wypoczynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DTS SYSTEM sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...