Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Helpdesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5/ Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    (Pion Informatyki i Telekomunikacji/ Dział Telekomunikacji i Infrastruktury)
  • Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

    Polski Ogród Sp. z o.o   Warszawa, Ochota, ul. Mszczonowska 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za: Obsługę zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja. Monitorowanie systemu kopii zapasowych....
  • Pracownik ds. kompleksowej obsługi wideokonferencji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wsparcie w obsłudze użytkowników końcowych oraz Zarządu w zakresie systemów komunikacji audio-wideo i rozwiązań wideokonferencyjnych, realizacja i obsługa połączeń wideo-konferencyjnych przez sieć: Internet/ LAN i WAN zamawiającego z...
  • Specjalista ds. IT

    Europapier Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy; wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia; rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i...
  • IT Support Engineer

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect...
  • Technical Support Engineer

    Titanicom Tech (Poland) Limited sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko
    13 dni
    Professional Requirement: Professional Chinese and English native speaker or equivalent; Job Description: Primary Responsibilities: Responsible for handling enterprise users' server issue report or enquiry via phone call, Email and instant messaging tool, etc. including ticket logging, progress...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Pracownik Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    8 godz.
    Opis stanowiska: Przyjmowanie oraz zakładanie zgłoszeń zgodnie ze standardem obsługi Sodexo; Procesowanie zgłoszeń w wyznaczonym systemie według potwierdzonego procesu obsługi; Monitorowanie terminów SLA; Raportowanie; Obsługa systemu BMS w fabryce; Obsługa systemu przeciwpożarowego;
  • Pracownik administracyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko
    9 godz.
    Zakres działań: Przechowywanie i dystrybucja drobnego sprzętu IT, Instalowanie drobnego sprzętu IT na biurkach, Wymiana, inwentaryzacja, ewidencja i magazynowanie drobnego sprzętu IT, Przygotowywanie zzutego sprzętu do utylizacji. Koordynacja Cateringu - kontakt z dostawcami, przygotowywanie...
  • IT Support Specialist - Level 2 (Infrastructure & Applications)

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ROLE OBJECTIVES The objective of the IT Support Specialist - Level 2 is to provide comprehensive support to end users across Europe, both locally and remotely. This role involves collaborating closely with IT team members, including infrastructure and application teams, 3rd parties and external...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik HelpDesk IT

KRKA Polska Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
58 dni temu

Podejmij wyzwanie

Pracownik HelpDesk IT
(Warszawa)
CEL PRACY
  • administrowanie kontami w usłudze AD
  • wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego
  • instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania
  • współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej
  • ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
  • monitorowanie systemów i usług informatycznych
  • helpdesk telefoniczny
  • opracowywanie procedur i instrukcji dla użytkowników
  • wspieranie administratorów IT w ich bieżących zadaniach
OCZEKUJEMY
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub student ostatnich lat studiów (informatyka, elektronika, telekomunikacja)
  • wiedza z zakresu Microsoft Windows i Microsoft Office
  • wiedza z zakresu Apple iOS
  • podstawowa znajomość obsługi Active Directory
  • gotowość do podjęcia pracy w środowisku zorientowanym na użytkowników końcowych
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną opracowaną w języku angielskim
  • kreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole
  • chęć pozyskiwania wiedzy w celu sprawnego rozwiązywania problemów
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:


"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z sie­dzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."


Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.

 

Poznaj

KRKA Polska Sp. z o.o.

Krka jest jedną z wiodących generycznych firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą leków na receptę, leków dostępnych bez recepty, a także produktów weterynaryjnych. Skupiamy się na rozwoju i dystrybucji generycznych produktów farmaceutycznych o wysokiej jakości, które sprzedajemy pod własnymi markami. Produkty te wytwarzamy z substancji czynnych wykorzystujących zaawansowane metody badawcze i nowoczesne technologie produkcyjne. W naszej ofercie znajdują się też usługi turystyczne i uzdrowiskowe w ośrodkach Terme Krka w Słowenii.

Zatrudniamy przeszło 12 tysięcy pracowników, a nasze leki są stosowane przez 45 milionów pacjentów w ponad 70 krajach na świecie.

Podobne oferty

  • Pracownik Helpdesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5/ Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    (Pion Informatyki i Telekomunikacji/ Dział Telekomunikacji i Infrastruktury)
  • Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

    Polski Ogród Sp. z o.o   Warszawa, Ochota, ul. Mszczonowska 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za: Obsługę zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja. Monitorowanie systemu kopii zapasowych....
  • Pracownik ds. kompleksowej obsługi wideokonferencji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wsparcie w obsłudze użytkowników końcowych oraz Zarządu w zakresie systemów komunikacji audio-wideo i rozwiązań wideokonferencyjnych, realizacja i obsługa połączeń wideo-konferencyjnych przez sieć: Internet/ LAN i WAN zamawiającego z...
  • Specjalista ds. IT

    Europapier Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy; wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia; rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i...
  • IT Support Engineer

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect...
  • Technical Support Engineer

    Titanicom Tech (Poland) Limited sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko
    13 dni
    Professional Requirement: Professional Chinese and English native speaker or equivalent; Job Description: Primary Responsibilities: Responsible for handling enterprise users' server issue report or enquiry via phone call, Email and instant messaging tool, etc. including ticket logging, progress...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Pracownik Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    8 godz.
    Opis stanowiska: Przyjmowanie oraz zakładanie zgłoszeń zgodnie ze standardem obsługi Sodexo; Procesowanie zgłoszeń w wyznaczonym systemie według potwierdzonego procesu obsługi; Monitorowanie terminów SLA; Raportowanie; Obsługa systemu BMS w fabryce; Obsługa systemu przeciwpożarowego;
  • Pracownik administracyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko
    9 godz.
    Zakres działań: Przechowywanie i dystrybucja drobnego sprzętu IT, Instalowanie drobnego sprzętu IT na biurkach, Wymiana, inwentaryzacja, ewidencja i magazynowanie drobnego sprzętu IT, Przygotowywanie zzutego sprzętu do utylizacji. Koordynacja Cateringu - kontakt z dostawcami, przygotowywanie...
  • IT Support Specialist - Level 2 (Infrastructure & Applications)

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ROLE OBJECTIVES The objective of the IT Support Specialist - Level 2 is to provide comprehensive support to end users across Europe, both locally and remotely. This role involves collaborating closely with IT team members, including infrastructure and application teams, 3rd parties and external...