Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Multikino jest pierwszym operatorem w Polsce, który w 1998 roku uruchomił kino wieloekranowe (multipleks). Od tego czasu wyznaczamy najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin. Oferujemy największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, koncerty, maratony, transmisje sportowe, opery HD i bloki tematyczne. Multikino jest operatorem 32 kin w 27 miastach Polski z łączną liczbą 258 ekranów. Od 2013 roku należymy do Grupy VUE Entertainment – lidera na europejskim rynku kinowym, znanego ze stosowania zaawansowanych technologicznie rozwiązań.
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...