Najnowsze oferty pracy

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Referent ds. Administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna  pełny etat
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Zadania: Obsługa kurierów – paczki przychodzące i wychodzące Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej; Czyszczenie i konserwacja ekspresów; Zakupy biurowo-spożywcze; Zgłaszanie awarii, usterek; Rejestrowanie faktur i korekt; Obsługa telefoniczna; Dystrybucja gazet i owoców;...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Wsparcie administracyjne; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów w biurze;...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik recepcji

IFM ECOLINK
Opole
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
813 dni temu

Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Tak powstała firma ifm w październiku 1969 roku. W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia ponad 500 osób i bardzo aktywnie się rozwija – uruchamiamy nowe projekty i zatrudniamy kolejnych specjalistów.

Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie gości oraz kompleksowa obsługa recepcji i sal konferencyjnych,
  • obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • organizowanie i koordynacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie dziennika korespondencji,
  • dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze na potrzeby Zarządu firmy
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych,
  • współpraca w zakresie obsługi floty samochodowej,
  • koordynacja współpracy z wewnętrznymi działami w firmie,
  • dbanie o wizerunek recepcji oraz sal konferencyjnych,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Współpraca z niektórymi kontrahentami Spółki,
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu i współpracowników,
  • Inne zadania zlecone przez Przełożonego poprawiające prawidłowe funkcjonowanie biura.
Nasze wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • kultura osobista na wysokim poziomie,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel, Word),
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • prawo jazdy kat. B,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • asertywność,
  • dyspozycyjność czasowa,
  • dbanie o dobry wizerunek Spółki,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu.



Co zyskasz podejmując u nas pracę?
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UCZESTNICZĄCYCH W PROCESIE REKRUTACJI

„Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole ) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: ecolink.iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie:
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 22 Kodeksu Pracy przy rekrutacji na umowę o pracę lub
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przy rekrutacji na umowę cywilnoprawną.
- wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - przez 1 rok. Wyrażone zgody można w każdym momencie cofnąć bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem
- przeprowadzenie testu kompetencji na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – dane osobowe będą przetrzymywane do 3 lat,
- dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora zgodnie z przepisami, w szczególności z kodeksem cywilnym lub kodeksem pracy art. 6 ust.1 lit. f RODO- przez 3 lata od zakończenia rekrutacji.
Wyrażenie zgody może być pisemne lub przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu danych osobowych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane firmie hostingowej, kancelarii prawnych, firmie ochroniarskiej, firmie serwisującej systemy IT i urządzenia, firmie będącej operatorem central telefonicznych, portalom rekrutacyjnym, agencjom rekrutacyjnym, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu pracy (art.6 ust.1 lit. c RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody kandydata do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy, a następnie przez 6 miesięcy;
- jeżeli kandydat wyrazi zgodę na dane osobowe nie opisane w Kodeksie Pracy, do czasu odwołania zgodny lub w/w retencji.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, odwołania zgody w dowolnym czasie, wyrażenia sprzeciwu.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i umowne.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( siedziba: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Kontakt jest możliwy przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.goy.pl/pl/p/kontakt, lub telefonicznie: (22) 53103 00.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania. Profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych polegające na wykorzystywaniu Państwa danych osobowych do oceny niektórych Państwa cech, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących Państwa efektów pracy, sytuacji ekonomicznej zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania.


Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie gości oraz kompleksowa obsługa recepcji i sal konferencyjnych,
  • obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • organizowanie i koordynacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie dziennika korespondencji,
  • dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze na potrzeby Zarządu firmy
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych,
  • współpraca w zakresie obsługi floty samochodowej,
  • koordynacja współpracy z wewnętrznymi działami w firmie,
  • dbanie o wizerunek recepcji oraz sal konferencyjnych,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Współpraca z niektórymi kontrahentami Spółki,
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu i współpracowników,
  • Inne zadania zlecone przez Przełożonego poprawiające prawidłowe funkcjonowanie biura.
Nasze wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • kultura osobista na wysokim poziomie,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel, Word),
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • prawo jazdy kat. B,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • asertywność,
  • dyspozycyjność czasowa,
  • dbanie o dobry wizerunek Spółki,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu.



Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (dalej jako „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586) (dalej jako „ADO”).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
A/ dla umów o pracę: na podstawie przepisów Kodeksu Pracy oraz wyrażonej zgody- art. 6 ust.1 lit. c i a (RODO), B/dla umów cywilnoprawnych: na podstawie podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz wyrażonej zgody art. 6 ust. 1 lit. b i a (RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane firmie ochroniarskiej, portalom rekrutacyjnym, firmie będącej operatorem central telefonicznych, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw poza obszar Unii Europejskiej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub zakończenia czynności rekrutacyjnej czyli przez okres 12 miesięcy.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz odwołania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.


 

Poznaj

IFM ECOLINK

Poznaj IFM ECOLINK

Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.

Proces rekrutacji

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
Krok Oferta pracy

Podobne oferty

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Referent ds. Administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna  pełny etat
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Zadania: Obsługa kurierów – paczki przychodzące i wychodzące Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej; Czyszczenie i konserwacja ekspresów; Zakupy biurowo-spożywcze; Zgłaszanie awarii, usterek; Rejestrowanie faktur i korekt; Obsługa telefoniczna; Dystrybucja gazet i owoców;...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Wsparcie administracyjne; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów w biurze;...