NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM
Jeśli:
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać,
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność,
- Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją,
- Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie,
- Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług,
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju.
- Zapewnimy Ci umowę o pracę,
- Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć,
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach,
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels.
- Dobra znajomość systemu rezerwacyjnego (Opera, Delphi),
- Umiejętności analityczne oraz negocjacyjno-sprzedażowe,
- Rozumienie oczekiwań klientów,
- Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Dynamizm, dokładność i sumienność,
- Umiejętność pracy w zespole.
W swojej pracy będziesz odpowiedzialny za:
- Obsługę rezerwacji grup turystycznych,
- Podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,
- Informowanie klientów o wszystkich produktach i usługach dostępnych w hotelu,
- Ścisłą współpracę z działem Sprzedaży Konferencji i Bankietów,
- Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług,
- Monitoring planu obłożenia pokoi i współpracę w tym zakresie z innymi działami.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.