Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych,...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów przemysłowych oraz zajmująca się produkcją konstrukcji stalowych zatrudni pracowników na stanowisko:
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
pomoc w obsłudze sekretariatu
zarządzanie korespondencją,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji,
inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
sprawna obsługa MS Office,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
zaangażowanie i motywacja do pracy,
umiejętność szybkiego uczenia się,
dyspozycyjność w dni robocze.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju,
pracę w przyjacielskiej atmosferze,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych,...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...