Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Jesteś wulkanem energii? Potrafisz przyciągnąć do siebie ludzi? Lubisz kontakt z klientem? Chcesz podreperować budżet po świątecznym, zakupowym szaleństwie?
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.