Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/294/08/2017
Główne zadania:
• wsparcie w telefonicznej obsłudze klientów
• współpraca z innymi jednostkami Domu Maklerskiego w zakresie internetowych usług maklerskich
• udział w pracach nad przygotowywaniem tekstów (email, www)
• przygotowywanie raportów dotyczących bieżących zmian w ofercie domów maklerskich w Polsce
• przeprowadzanie testów oraz współpraca przy rozwoju aplikacji transakcyjnych i stron internetowych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego lub statusu studenta (IV-V rok), preferowane kierunki: ekonomia, rynek kapitałowy lub pokrewne
• znajomości zagadnień związanych z rynkiem kapitałowym
• znajomości podstawowych zasad działania GPW i instrumentów na niej notowanych
• dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
• podstawowej znajomości języka HTML/CSS oraz systemów typu CMS
• dyspozycyjności, samodzielności w działaniu, umiejętności pracy pod presją czasu
• umiejętności pracy w zespole, łatwości w nawiązywaniu kontaktów
• znajomość zasad tworzenia serwisów internetowych oraz obsługa programów graficznych mile widziana
Oferujemy:
• współpracę w oparciu o umowę zlecenia (8 godzin dziennie)
• konkurencyjne wynagrodzenie
• przyjazną atmosferę oraz elastyczny czas pracy