Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
FoundeverWarszawa
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
Pracownik w Dziale Obsługi Klienta / Konsultant ds. Obsługi Klienta
Pracownik w Dziale Obsługi Klienta / Konsultant ds. Obsługi Klienta
Provident Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3276 dni temu
Jesteśmy firmą finansową, która ceni swoich Klientów, rozumie ich potrzeby i buduje z nimi długotrwałe relacje.
Jesteśmy pożądanym pracodawcą, który inspiruje, rozwija, docenia i nagradza. Nasi Pracownicy są dumni, że tu pracują.
Nasz Departament Obsługi Klienta został wyróżniony prestiżowym certyfikatem europejskiej normy EN 15838 w obszarze jakości zarządzania.
Dołącz do Najlepszych!
Chcesz pracować w Zespole nastawionym na budowanie relacji z Klientem? Rozwinąć umiejętności komunikacyjne? Wiesz na czym polega doskonała obsługa Klienta? Czekamy właśnie na Ciebie!
Pracownik w najnowocześniejszym Dziale Obsługi Klienta / Konsultant ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Biuro Główne w Warszawie (Al. Jerozolimskie 136) Wymiar czasu pracy 3/4 etatu, Umowa o pracę, praca zmianowa
Obowiązki:
Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
Telefoniczna obsługa wpływających zgłoszeń, wniosków i reklamacji
Obsługa infolinii dla aktualnych Klientów
Dbanie o wysoki poziom obsługi i zachowanie standardów firmy
Współpraca z innymi działami firmy
Realizacja ankiet do Klientów
Umawianie spotkań z Klientów z przedstawicielami naszej firmy
Oferujemy:
Przyjazną, otwartą kulturę organizacyjną – ponad 50% naszych Pracowników jest z nami od ponad 5 lat
Konkurencyjne wynagrodzenie, system premiowy i ciekawe programy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami
Pakiet świadczeń dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna, służbowy telefon komórkowy)
Oczekujemy:
Dobrej dykcji
Uśmiechu w głosie
Umiejętności pracy w zespole
Obsługi komputera
Szybkiego przyswajania wiedzy
Chęci uczenia się i ciągłego doskonalenia
Empatii i proklienckiego nastawienia
Radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Samodzielności w działaniu
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie i pakiet rekreacyjno-sportowy)
Przejrzyste ścieżki rozwoju kariery
Możliwość uczestnictwa w programie wolontariatu Pracowniczego, dofinansowanie pasji Pracowników
Prosimy załączyć następującą klauzulę na dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Provident Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Administratorem Twoich danych osobowych jest Provident Polska S.A z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4A. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku”
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
FoundeverWarszawa
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....