Pracownik w Dziale Organizacji Konferencji
Miejsce pracy: Warszawa
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
Wsparcie Działu Organizacji Konferencji w bieżącej pracy:
- Organizacja konferencji, kongresów zagranicznych, warsztatów oraz innych spotkań dla lekarzy lub innych klientów zewnętrznych firmy w zgodzie z założeniami merytorycznymi strategii promocyjnej dla danego produktu
- Planowanie działań oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizowania konferencji
- Realizowanie projektów zgodnie z przeznaczonym na dany cel budżetem
- Kontrolowanie zgodności prowadzonych działań z wewnętrznymi procedurami firmy, prawem farmaceutycznym oraz standardowymi procedurami operacyjnymi działu
OCZEKIWANIA:
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe
- Wykształcenie wyższe (preferowany: Marketing)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, Word)
- Samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły
- Prawo jazdy kat. B
- Kreatywność
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie w organizowaniu konferencji i warsztatów dla dużej liczby odbiorców
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Zdrowe jutro zaczyna się od ludzi, którzy tworzą Polpharmę – od ich wiedzy, zaangażowania i pasji. Wspólnie dbamy o zdrowie innych i tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą. Rozwijamy się w zgodzie z własnymi ambicjami, niezależnie od obszaru, w jakim działamy. Razem z nami możesz realnie wpływać na zdrowie i dobrostan innych.