Narodowy Bank Polski
Departament Administracji
poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Administrowania Obiektami Centrali
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- prowadzenie ewidencji pomieszczeń, ewidencji powierzchni obiektów oraz analizowanie wykorzystania powierzchni użytkowej obiektów,
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem zasilania obiektów w media oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,
- prowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów,
- prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz zbioru dokumentacji technicznej obiektów w formie papierowej i elektronicznej,
- weryfikowanie potrzeb zgłaszanych do planu inwestycji i remontów obiektów,
- opiniowanie dokumentacji technicznej pod względem funkcjonalności i celowości robót remontowych i inwestycyjnych dla obiektów,
- uzgadnianie harmonogramów realizacji poszczególnych zadań remontowych i inwestycyjnych z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi NBP,
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i realizacją umów wynajmu lub użyczenia pomieszczeń oraz innych powierzchni w obiektach Centrali NBP,
- analizowanie kosztów utrzymania nieruchomości oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań dotyczących optymalizacji tych kosztów,
- opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz przewidywanych środków finansowych na realizację zamówień publicznych,
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań związanych z dokonywanie zakupów.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe (techniczne lub prawnicze),
- posiadanie minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi i/lub mieszkalnymi.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- posiadanie doświadczenie w:
- obsłudze programów do zarządzania nieruchomościami,
- opracowywaniu „Planów zarządzania nieruchomościami",
- opracowywaniu planów (krótko i długo okresowych) konserwacji, remontów i inwestycji dla zarządzanych budynków,
- dokonywaniu analizy kosztów utrzymania nieruchomości oraz przygotowywania rozwiązań dotyczących ich optymalizacji,
- w opracowywaniu i realizacji rozwiązań oszczędnościowych dla zarządzanych nieruchomości,
- prowadzeniu książek obiektów budowlanych (KBO),
- opracowywaniu projektów umów najmu pomieszczeń oraz na dostawę mediów do zarządzanych nieruchomości.
- znajomość Prawa budowlanego, Prawa o gospodarce nieruchomościami, Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
- zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia,
- umiejętność korzystania z wielu źródeł informacji,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w oprogramowaniu AutoCAD,
- dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność,
- zdolność do pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
- komunikatywność, łatwość wyrażania myśli w mowie i w piśmie oraz prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
Dodatkowym atutem będzie:
- studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz doświadczenie w zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi.