Narodowy Bank Polski
Departament Emisyjno-Skarbcowy
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Wartości Kolekcjonerskich
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- planowanie, organizowanie i realizowanie prac związanych z projektowaniem monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich,
- współpraca z projektantami oraz konsultantami merytorycznymi monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich,
- współpraca z producentami monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich w sprawach dotyczących zakresu kompetencji Wydziału,
- opracowywanie projektów umów i aneksów do umów z projektantami monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich, nadzór nad ich podpisywaniem i realizacją,
- przygotowywanie merytoryczne kart produktów, a także informatorów/folderów dotyczących monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich,
- przygotowywanie rocznych planów wydatków związanych z opracowywaniem monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich,
- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady ds. numizmatycznych w zakresie kompetencji DES,
- opracowywanie bieżącej informacji dla Dyrekcji Departamentu o postępie prac nad przygotowaniem monet kolekcjonerskich i okolicznościowych oraz banknotów kolekcjonerskich.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna umiejętność przygotowywania pism urzędowych w języku polskim,
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie (prowadzenie korespondencji),
- obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, PowerPoint).
Wymagania pożądane:
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, skrupulatność, systematyczność i terminowość,
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu prac projektowych, w tym prowadzeniu projektów kreatywnych (np. współpraca z agencjami reklamowymi, projektantami)
- kreatywność, elastyczność, otwartość na zmiany,
- umiejętność pracy pod presją czasu, przejawianie inicjatywy i proponowanie udoskonaleń we własnym obszarze pracy.