Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy NBP w Krakowie
poszukuje kandydatów do pracy w Zespole Bezpieczeństwa
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- obsługa, administrowanie, prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie usterek, projektowanie i instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeniowych,
- nadzór i prowadzenie spraw związanych z przeglądami i konserwacją systemów zabezpieczeniowych,
- realizacja szkoleń dla pracowników z obsługi z ww. elektronicznych systemów
zabezpieczeniowych, - opiniowanie projektów inwestycji i remontów oraz nadzór na inwestycjami,
- uczestnictwo w komisjach przetargowych zadań inwestycyjnych i remontowych, których zakres obejmuje zagadnienia dotyczące najszerzej pojętych zagadnień zabezpieczeniowych.
Wymagania niezbędne wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowane inżynierskie o kierunku elektronika, bądź inżynierskie ze specjalnością łączność, telekomunikacja, informatyka),
- znajomość języka angielskiego, przynajmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z anglojęzycznej dokumentacji,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z elektronicznymi systemami bezpieczeństwa tj. system telewizji dozorowej IP, sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system alarmu pożaru.
Wymagania dodatkowe wobec kandydatów:
- zaświadczenie o wpisaniu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- doświadczenie z zakresu konfigurowania i obsługi sieci LAN.
Mile widziane:
- ukończone szkolenia z elektronicznych systemów bezpieczeństwa,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych (co najmniej poziom „zastrzeżone”),
- znajomość systemów: Galaxy Dimension, Schrack, Geutebrück, AEOS.
Poznaj
Narodowy Bank Polski
Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.