specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: Odbieranie i porządkowanie dokumentów. Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów z odpowiednimi oznaczeniami. Skanowanie umów i wprowadzanie ich do systemu komputerowego. Udostępnianie dokumentów uprawnionym osobom i zarządzanie ewidencją. Tworzenie miesięcznych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
11 dni
Główny zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących; ewidencjonowanie otrzymanej dokumentacji; terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie w wersji papierowej i elektronicznej nowych teczek dla przyjętej dokumentacji, a także nadawanie sygnatur na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 170 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Praktykant/-ka w Dziale Archiwum
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: P/ A/praktyki/02/16
Oferujemy
Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy biurowej w firmie będącej liderem rynku odszkodowań.
Podczas praktyk masz szansę zapoznać się z:
obsługą akt,
archiwizacją dokumentów,
obsługą dokumentów w systemie informatycznym,
kontaktem z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Wymagania:
umiejętność pracy w zespole,
rozpoczęcie studiów na kierunku archiwistyka, prawo lub administracja,
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: Odbieranie i porządkowanie dokumentów. Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów z odpowiednimi oznaczeniami. Skanowanie umów i wprowadzanie ich do systemu komputerowego. Udostępnianie dokumentów uprawnionym osobom i zarządzanie ewidencją. Tworzenie miesięcznych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
11 dni
Główny zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących; ewidencjonowanie otrzymanej dokumentacji; terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie w wersji papierowej i elektronicznej nowych teczek dla przyjętej dokumentacji, a także nadawanie sygnatur na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.