Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych!
Zespół Zarządzania Doświadczeniem Klientów podejmuje działania, które sukcesywnie budują pozytywne doświadczenia klientów zarówno w świecie offline, jak i online. W ramach swojej działalności odpowiada również za projektowanie oraz optymalizację rozwiązań cyfrowych, badania z użytkownikami, a następnie przekazywanie propozycji dotyczących usprawnień produktów do wdrożenia.Dodatkowo zespół wspiera od strony Customer i User Experience inne jednostki organizacyjne.
Praktykant w Zespole Zarządzania Doświadczeniem Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Przygotowanie mini projektu związanego z identyfikowaniem potrzeb użytkowników i testowaniem produktów cyfrowych pod kątem użyteczności interfejsu na różnych etapach produkcji
- Analiza zebranych danych oraz przygotowanie propozycji działań wpływających na poprawę zadowolenia klienta
- Udział w projektowaniu, planowaniu oraz przeprowadzaniu badań User Experience oraz wykonywanie testów użyteczności
- Budowanie person i mapowanie podróży klientów
- Wsparcie w zarządzaniu dokumentacją z badań i testów
Co oferujemy:
- Płatne 2-miesięczne praktyki w miesiącach wakacyjnych (lipiec-sierpień)
- Możliwość samodzielnego wykonania mini projektu, którego wyniki zostaną zaprezentowane pod koniec trwania Programu Praktyk Letnich
- Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej, stabilnej organizacji
- Wsparcie doświadczonego Opiekuna
- Udział w całodziennym Dniu Zapoznawczym oraz Dniach Szkoleniowych
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zaświadczenie ukończenia Programu Praktyk Letnich oraz referencje
Czego oczekujemy?
- Statusu studenta (preferowane kierunki: finanse, zarządzanie, marketing, psychologia)
- Chęci zdobycia doświadczenia w branży ubezpieczeniowej
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Power Point)
- Mile widziana znajomość: Figma, Axure, Adobe XD,Google Analytics, Hotjar
- Mile widziana umiejętność tworzenia prototypów
- Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Samodzielności, sumienności oraz dobrej organizacji pracy,
- Komunikatywności, kreatywności i otwartości na nowe rozwiązania
- Dbałości o najwyższą jakość pracy