Procurement Specialist

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k.

Wrocław

12 dni temu

Relyon Recruitment to firma konsultingowa, która łączy wiedzę ekspercką z doświadczeniem w wielu obszarach biznesowych, co wpływa na sukces naszych Partnerów. Oferujemy usługi rekrutacyjne w obszarach IT, Finansów oraz SSC.
Procurement Specialist
Wrocław
Obowiązki:
  • Przetwarzanie i monitorowanie wszystkich aspektów procesu zaopatrzenia, od przychodzących wniosków o zakup w ramach SAP do obsługi zablokowanych faktur zgodnie z określonymi regułami, treścią, wymaganiami dostawy i wymaganymi dokumentami.
  • Tworzenie i zamykanie zamówień zakupu na podstawie zdefiniowanych zasad i przepisów.
  • Przetwarzanie odpowiedzi od dostawców.
  • Monitorowanie terminów dostaw zgodnie z określonymi zasadami.
  • Przetwarzanie odchyleń w fakturowaniu i przyjęciach towarów spowodowane przez dostawcę.
  • Wsparcie reklamacyjne wobec dostawcy.
  • Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i archiwizacja dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi wymaganiami.
  • Utrzymanie danych podstawowych.
  • Świadczenie usług pomocy technicznej dla klientów wewnętrznych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe min.licencjat.
  • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych (wiedza techniczna będzie dodatkowym atutem).
  • Biegłość w Microsoft Office.
  • Dobra znajomość narzędzi zakupowych.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
  • Dobra umiejętność analitycznego myślenia.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, otwartość i entuzjazm będą dużym atutem.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie.
  • Długoterminowe, stabilne zatrudnienie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet świadczeń.
  • Możliwość rozwoju kariery.
Dlaczego Relyon?

Jako Twoi partnerzy w rekrutacji chcemy wykorzystać nasze specjalistyczne doświadczenie, znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę i być na każdym etapie Twojego procesu zatrudnienia.
Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami, a chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie!
office@relyon.pl
Pracodawców znamy doskonale. Teraz chcemy poznać Ciebie!
APLIKUJ

Aplikując na ogłoszenie wstaw obowiązkowo do swojego CV zgody numer 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.
2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.
3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. i Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej Polityce Prywatności



Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail: rodo@relyon.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Poznaj

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k.