Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. belongs to Adecco Group - the world's leading provider of HR solutions, we have a network of 5,100 branches, in over 60 countries and territories around the world. We have been present in Poland since 1994. In 2014, work through Adecco Poland found more than 46 000 people. Adecco Poland Sp. z o.o. is an Employment Agency (Certificate No. 364).
Project Coordinator of RtR/GL
Miejsce pracy: małopolskie/ Kraków
Job description:
- Accounting and controlling operations within area General Ledger, including fixed assets, bank transactions, preparing reports, financial statements, statutory reporting, Profit&Loss Statement, accounts reconciliation, tax returns
- Create and maintain project schedules, facilitate reviews, document and track action items, and maintain project records as required
- Update Project Plan estimates, dates, resources and milestones from Project Managers and other project team members
- Maintain project information in appropriate tools (e.g. PlanView) and customers databases
- Track and maintain risks, issues, escalations and action items
- Provides administrative support to Project Managers
Requirements:
- Graduates of Finance and Accounting
- 1,5-2 years of experience within General Ledger
- Ability to create organizational documentation and schedules
- Experience in BPO/SSC
- Fluent English language
- Ability to coordinate work with virtual teams working at different regions and time zones
- Prior experience in project management
We offer:
- Interesting career in a leading, world-recognized company
- Opportunity to professional growth and personal development in an international environment
- Ability to implement own ideas and solutions
- Social benefits, such as private health care and sport cards
- Safe conditions of employment