Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Zobacz więcej ofert pracy

Project Management Assistant

Luxoft
Kraków
praca stacjonarna
rekrutacja online
1396 dni temu
Project Management Assistant
[online recruitment]
Location: Krakow
Reference number: VR-50699
Project Description:

Working with one of the biggest client Finacial area, across several locations such as UK, PL, and UA. The PMO role deals with reporting, assurance, quality control, information management, tracking of financials, issues, change management, support and knowledge management, learnings. You will work collaboratively with other departments ( Finacial Partners, Reporting office, Invoicing department), as well as support stakeholders as a PMO.

Responsibilities

1) Staff Management Support

  • Employees onboarding/transfers/ offboarding in customer and internal systems
  • Coordination of the hiring process to customer premises
  • Employee's data maintenance in internal tools

2) Project-specific support

  • Client's specific reporting/Internal project/program reports
  • Customer mandatory training support
  • Timesheets data collection, verification with client
  • Resource utilization/billability report preparation

3) Administrative support

  • Organizing workshops, customer's visits, meetings, team buildings
  • Tracking and announcements of business trips, relocation support

4) SOW framing

Skills

Experience of working for international clients is a must!

  • 2 years of experience in an administrative role, ideally PMO
  • Fluent English
  • Good analytical capabilities, diligence with accounts and numbers
  • Ability to learn quickly
  • Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • Ability to work under challenging deadlines, very good prioritization skills to balance key priorities;
  • Ability to work on own initiative
  • Jira knowledge is a plus
Our offer
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Please send your CV with consent for processing your personal data for recruitment purposes using the below button
APPLY
Informujemy, że administratorem danych jest Luxoft z siedzibą w Krakowie, ul. Bora Komorowskiego(dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...