Dołącz do #Unikalnych, jako:
Projektant ds. koordynacji międzybranżowej i współpracy z LSMD
Lokalizacja Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Koordynacja techniczna międzybranżowa (w tym przygotowanie wielobranżowej planszy zbiorczej, raportów itp.)
- Monitorowanie i weryfikowanie procesu projektowego w zakresie terminowości oraz wymaganej zawartości merytorycznej:
- przygotowanie wniosków o wydanie opinii, decyzji administracyjnych w procesie inwestycyjnym
- weryfikacja wydanych decyzji pod względem zgodności ze złożonym wnioskiem
- wsparcie w przygotowaniu wniosków o pozwolenie na budowę
- przygotowanie i przekazywanie dokumentacji Zamawiającemu
- prowadzenie spraw formalno-prawnych (kontakty z urzędami, prowadzenie oficjalnej korespondencji, prowadzenie rejestru dokumentów itp.) - Zapewnienie prawidłowej komunikacji między zespołami branżowymi (w tym podwykonawcami)
- Współpraca z podwykonawcami na wszystkich etapach realizacji projektu
- Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu od strony Inwestora oraz Kierownikiem Kontraktu od Generalnego Wykonawcy
- Raportowanie do Kierownika Projektu w zakresie bieżącej realizacji projektu
Aplikuj jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowane kierunki architektura, budownictwo
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w biurze projektowym lub w wykonawstwie jako inżynier projektu/kierownik budowy
- Doświadczenie w koordynacji projektów w budownictwie przemysłowym/energetycznym
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Biegła znajomość oprogramowania: Pakiet Microsoft Office i MS Project
- Znajomość oprogramowania inżynierskiego: AutoCAD
- Znajomość norm i przepisów budowlanych
- Wysokie umiejętności interpersonalnych
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat,
- elastyczne godziny pracy - 7:00/8:00 - 15:00/16:00
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
- szkolenia, zarówno te z kompetencji miękkich, jak i twardych
- dofinansowanie do wakacji
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacji
Proces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa online
W procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotna
Po udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Poznaj
UNIBEP S.A.
Dlaczego warto wybrać Unibep?
Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.Proces rekrutacji w Unibep
- Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
- Krok Analiza Twojej aplikacji
- Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
- Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna