Promotion & Social Media Manager Def Jam Recordings Poland
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści (posty, artykuły, zdjęcia, Instastories, relacje, IG TV)
- Obsługa płatnych kampanii w social mediach: Tik Tok, Facebook, Instagram, YouTube.
- Monitoring i budowanie zasięgu marki w mediach społecznościowych
- Analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków
- Przygotowywanie planów komunikacji na kanały Social Media oraz wsparcie Zespołu w tworzeniu i planowaniu contentu
- Realizacja i wsparcie działań w Social Mediach kanałów Def Jam Recordings Poland oraz wspieranie kanałów Artystów
- Współpraca z Działem Digital
- Przygotowywanie notek prasowych oraz planów mających na celu przekazanie narracji Artysty i poszerzenie grona jego odbiorców
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami medialnymi
- Wsparcie Artystów przy udzielaniu wywiadów oraz procedowanie autoryzacji
- Rozbudowywanie i aktualizacja bazy danych mediów Internetowych oraz dziennikarzy
- Śledzenie aktualnych trendów internetowych oraz działalności Artystów z całego rynku
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość branży medialnej w Polsce, szczególnie w zakresie mediów służących do promowania Artystów oraz muzyki
- Znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania zagadnień z obszaru e-marketingu, social mediów i digital marketingu
- Znajomości pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość rynku muzycznego i pasja do muzyki
- Zdolności copywriterskie i lekkie pióro
- Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
- Zaangażowanie, entuzjazm, chęci wdrażania nowych rozwiązań
Oferujemy:
- Ciekawe projekty i pracę pełną wyzwań
- Współpracę z ciekawymi osobami i osobowościami
- Możliwość rozwoju w branży muzycznej
- Dodatkowy pakiet benefitów
Poznaj
UNIVERSAL MUSIC POLSKA Sp. z o.o.
Universal Music Polska Sp. z o. o. jest największą firmą fonograficzną na polskim rynku. Stanowi część międzynarodowej firmy fonograficznej Universal Music Group wchodzącej w skład koncernu medialno - telekomunikacyjnego VIVENDI-UNIVERSAL, który powstał w grudniu 2000 r. Universal Music Group skupia ponad sto światowych labeli, które zajmują się wieloma najsławniejszymi artystami dzisiejszych czasów. Posiada również ogromny katalog nagrań, obejmujący wszystkie gatunki muzyki. Jest największym z pięciu tzw. 'majors' w światowym przemyśle fonograficznym i pierwszym, którego zyski przekroczyły 1mld USD w ciągu roku.