Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Przedstawiciel ds. sprzedaży i obsługi Klienta

Aviva Sp. z o.o.

Katowice

161 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: P/KAT
Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy,

  • nastawienia na działanie, aktywności,

  • systematyczności i wytrwałości,

  • umiejętności budowania relacji interpersonalnych,

  • zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się,

  • kreatywności i rozwoju osobistego,

  • przedsiębiorczości

Naszym Przedstawicielom oferujemy:
  • gwarantowane wynagrodzenie minimalne,

  • intensywny rozwój zawodowy i osobisty dzięki licznym szkoleniom,

  • stałą możliwość współpracy z ludźmi, budowania długoterminowych relacji,

  • elastyczny czas pracy,

  • brak górnego limitu wynagrodzenia,

  • szybki awans dla wyróżniających się.

www.dosukcesu.aviva.pl

Prosimy o dodanie następującej klauzuli:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę, aby spółka Aviva Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B oraz podmioty powiązane z wymienioną Spółką w rozumieniu przepisów o rachunkowości przetwarzały moje dane osobowe, podane w złożonych przeze mnie dokumentach, w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.”

Poznaj

Aviva Sp. z o.o.

Aviva jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeniowo - finansowym. Zaufały nam 34 miliony Klientów w krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo, ubezpieczając ich życie, zdrowie i majątek oraz dbamy o ich przyszłość oferując plany oszczędnościowe, inwestycyjne i emerytalne.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (808)
Wałbrzych (53)
Legnica (68)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (181)
Toruń (98)
Lubelskie:
Lublin (127)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (842)
Tarnów (45)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1734)
Radom (70)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (119)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (79)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (106)
Suwałki (41)
Łomża (26)
Pomorskie:
Gdańsk (405)
Gdynia (159)
Słupsk (49)
Śląskie:
Katowice (474)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (52)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (514)
Kalisz (44)
Konin (43)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (262)
Koszalin (59)
Kołobrzeg (24)
Auchan (121)
Tesco (517)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (13)
ABB (81)
Accenture (247)
Luxoft (192)
PKO BP (301)
KPMG (33)
Orange (21)
IKEA (2)
Budimex (25)

Rekrutują z Praca.pl