Przedstawiciel Firmy

Selgros Cash&Carry

Piaseczno, Mysiadło

2 dni temu

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:

Przedstawiciel Firmy
Miejsce pracy: Piaseczno, Mysiadło
Nr ref.: PRZEDSTAWICIEL FIRMY

 

 

Wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,
  • Znajomość mazowieckiego rynku handlu detalicznego i hurtowego artykułami spożywczymi,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon),
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Zniżki pracownicze.

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – PRZEDSTAWICIEL FIRMY


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:

 

kadry.warszawa-pulawska@selgros.pl

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Poznaj stanowisko: Przedstawiciel Handlowy 
Przedstawiciel handlowy to osoba, która odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów dla firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: realizacja planów sprzedaży, doradztwo techniczne, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta, sporządzanie bieżących raportów sprzedaży oraz prowadzenie działań marketingowych i dbanie o dobry wizerunek firmy. ...
Praca Przedstawiciel Handlowy