specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / senior umowa o pracę tymczasową pełny etat
1 dni
Miejsce pracy: Niepołomice (praca w trybie hybrydowym) Zakres obowiązków: Codzienne zadania: Uzgadnianie płatności i transakcji bankowych: zarządzanie uzgodnieniami bankowymi oraz koordynacja płatności przychodzących, Współpraca: ścisła współpraca z Leinonen w zakresie sprawdzania...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
For Clients in the SSC / BPO industry I am looking for people for positions: Accountant in the area of PTP / OTC
PTP/OTC Accountant with language
Location: Kraków
PTP/OTC
Your future responsibilities (depending on the department):
Processing and payment of invoices,
Analysis of payments,
Contact with internal and external clients,
Handling queries related to AP Process,
Building relationship with clients,
Performing cash reconciliation.
If you:
Have BA / MA Degree from Finance / Accountancy / Economics OR
Have experience on a similar position
Have very good knowledge of English
Have analytical skills
What will you gain?
Opportunity to gain valuable experience in accountancy department,
Possibility of developing your language skills,
Complex trainings,
Participation in international projects,
Stable employment,
Competitive salary and attractive benefit package.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / senior umowa o pracę tymczasową pełny etat
1 dni
Miejsce pracy: Niepołomice (praca w trybie hybrydowym) Zakres obowiązków: Codzienne zadania: Uzgadnianie płatności i transakcji bankowych: zarządzanie uzgodnieniami bankowymi oraz koordynacja płatności przychodzących, Współpraca: ścisła współpraca z Leinonen w zakresie sprawdzania...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...