Dołącz do Działu Prawnego
Radca Prawny w Dziale Prawnym
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Nr ref.: RARS 104/Z/DP/11/22
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Radcy Prawnego w Dziale Prawnym
- Chcemy zatrudnić dwie osoby na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki
- Udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych.
- Występowanie w charakterze pełnomocnika Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi urzędami orzekającymi.
- Opracowywanie zmian do projektów ustaw i rozporządzeń, uczestnictwo w procesie legislacyjnym.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Agencji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów prawno-administracyjnych, w tym w przygotowywaniu przez nie decyzji administracyjnych oraz odwołań.
- Sprawdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów i dokumentów organizacyjno-prawnych.
- Współpraca przy rozstrzyganiu skarg i wniosków kierowanych do merytorycznych komórek organizacyjnych Agencji.
- Uczestniczenie w posiedzeniach komisji i zespołów problemowych powoływanych zarządzeniami Prezesa RARS.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezesa RARS.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania
- Wykształcenie wyższe + wpis na listę radców prawnych
- Co najmniej 4 lata stażu pracy/doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą prawną, w tym minimum 3 lata na stanowisku radcy prawnego.
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych.
- Znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania RARS.
- Znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnym, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo farmaceutyczne.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz systemów informacji prawnej LEX, Legalis
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
Kompetencje:
- doświadczenie w pracy w podmiocie sektora finansów publicznych;
- znajomość zasad legislacji i procesu legislacyjnego;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie;
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- Współpraca;
- Komunikacja;
- Odporność na stres.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.