Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 30489
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca w tym stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem Urzędu na zewnątrz, permanentną obsługa klientów zewnętrznych, może odbywać się w nietypowych godzinach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3, a miejscem wykonywania pracy jest budynek KPRM znajdujący się przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie. Budynek ten jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowany jest również w budynku jeden transporter przyschodowy. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Na wewnętrznym dziedzińcu Budynku znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- Rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji i listów w celu ich merytorycznego załatwienia
- Przyjmowanie w siedzibie Departamentu interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji i listów
- Przyjmowanie skarg i wniosków wnoszonych ustnie do protokołu, przeprowadzanie z interesantami rozmów w celu udzielenia im wyjaśnień dot. przepisów prawa i innych informacji istotnych dla danej sprawy
- Przeprowadzanie rozmów z interesantami telefonującymi do Departamentu
- Bieżące prowadzenie kart analityczno-statystycznych o problematyce i sposobie załatwienia rozpatrywanych spraw
- Bieżące prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji KPRM
- Przygotowanie materiałów merytorycznych - w wyznaczonym zakresie - w celu opracowania rocznej i okresowych informacji o wpływie problematyce i sposobie załatwienia skarg, wniosków, petycji i listów nadesłanych do Prezesa Rady Ministrów i KPRM
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funckjonowania organów administracji publicznej
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Znajomość języka rosyjskiego na poziomie B1