Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia prowadzenie bieżącej analizy zaangażowania planu i wydatków
- Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
- Opiniuje oraz uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM pod względem finansowym treści umów, wniosków, porozumień wpływających do Biura
- Podejmuje działania zmierzające do zmiany w planie finansowym
- Przygotowuje projekty umów sporządzanych na potrzeby Biura w zakresie jego właściwości oraz innych dokumentów wymaganych wewnętrznymi przepisami, w tym w szczególności wnioski o udzielenie zamówienia
- Współuczestniczy w analizowaniu danych z zakresu Biura, w tym podejmuje czynności koordynujące w zakresie zleconym przez przełożonego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii, lub rachunkowości, lub finansówdoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi; ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych; ustawy prawo zamówień publicznych zwłaszcza w zakresie odnoszącym się do umów; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint oraz internet)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Przeszkolenie z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie systemu finansowego QNT
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego